onsdag 8 februari 2012

Fynd nr 3

Fynden fortsätter att radas upp =)

Har letat länge efter en glasklocka. Men kräsen som jag är när det gäller storlek, utseende och pris så har jag letat ett tag. Men jag hittade en på Dreamhome till inget pris alls, och med precis det rätta enkla utseendet, så den fick det bli. Kompletterade den med ett enkelt fat i betong som jag hittade på Plantagen..


Med en liten virkad duk och en cyklamen så fick det bli ett fint litet levande stilleben i fönstret....

Hittade helt underbara krukor också när jag var på Plantagen. Blev helt kär! Dessutom påminner de så i designen av en servis från Rörstrand... Kan vara Swedish Grace men den är ju randig... Tror det finns någon mer som är mer till utseendet som dessa krukor men jag kan ha fel... Helt lovely är de iaf och det bästa av allt- de finns i tre färger; vit, ljust babyblå och blekrosa!!
Jag valde vitt och ljusblått till köksfönstret. Blev perfekt! Men jag måste nog tillbaka och köpa ett par till i färgen blekrosa till lilla M´s rum...



Idag har jag fixat lite i lilla M´s rum så snart ska ni få en sneak a peak där..... 

Sen vill jag passa på att hälsa alla nya läsare välkomna hit!! Jättekul att ni har hittat hit!! Jag blir lika glad varje gång en ny läsare hittar hit! Superkul!! Har inte hunnit kika in hos er alla ännu och lämna en kommentar men jag har för avsikt att göra det...

Sen vill jag också påminna er om min Give Away! Den helt ljuvliga ponchon från danska Timander. Tävlingen pågår till på lör 11/2 kl 20 och har ni inte ännu tävlat gå in och gör det!!

Klicka här så kommer ni direkt till tävlingen!

1 kommentar:

Jenny sa...

Fynd är väl roliga att göra.
Det blev jättefint i fönsterna.

Krukan var söt, bra att den finns i fler färger, kan tänka mig rosa.

Ska bli spännande med en liten titt i M:s rum.