tisdag 7 februari 2012

Fynd nr 2 och äntligen på benen igen!

Som jag nämnde förra veckan så hade ju Systrarna Dreamhome i Kungälv utförsäljning och jag var där och fyndade lite..
 Förra veckan visade jag er fynd nummer 1; Två stycken jättefina kammar ljusstakar som nu pryder sin plats i vårt sovrum.

Idag är det dags för fynd nummer två;

En mini torso! Jag fullkomligt älskar gamla provdockor. Hade mer än gärna haft en hemma men jag vet inte hur min älskade make skulle ta det, så jag mjukar upp honom med denna först * blink blink* så får vi se...

Denna gillar jag jättemycket. Har kollat in den länge och blev överlycklig när även den fanns med bland fynden. Så den knep jag fort...




Glöm nu inte min Utlottning av den fantastiska ponchon från Timander.dk. Den är fullkomligt ljuvlig och värmer så gott både sommar som vinter...
Klicka på bildtexten nedan så kommer ni direkt till Utlottningen!! Men skynda, den pågår bara till på lördag!!

 


1 kommentar:

Nina sa...

Fint det blir! Skönt att höra att du är på benen igen! Själv känns det som om jag inte gör annat än å jobbar... Längtar efter att prata med dig! Kram!