lördag 4 februari 2012

Give Away Dags!!!

Tävlingsdags!!!



Jag har råkat få en helt underbar ylle poncho från Timander.dk som är fullständigt underbar!! Jag har flera av deras sjalar och det finns inget som värmer så gott som dessa sjalar och ponchos nu när den sibiriska kylan biter oss i kinderna.



Den är helt handstickad i en lite gråbrun färg som klär de flesta med små, små paljetter i guld fastsydda över hela ponchon. Det bästa av allt- ullen är den icke stickiga varianten. Den är lika fin att bära nu på vintern som över en klänning en lite kyligare sommarkväll...

Så, hur gör ni då för att tävla? 

Så här gör du:

1 lott om du lämnar en kommentar.

+ 1 lott om du tipsar om utlottningen genom att
länka med en av bilderna på din blogg.

+ 1 lott om du lägger till dig som följare av min blogg

Skriv hur många lotter du tar!


 När du ska lämna en kommentar klickar du på  "Kommentarer" längst ner på detta inlägg. 
 För att skicka din kommentar måste du klicka på "Anonym" om du inte har en blogg.
Glöm inte att skriva din mailadress om du inte har en blogg. 
 
 Tävlingen pågår till nästa lördag den 11/2 kl 20 !
Lycka till!!!


22 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg, den vill jag ha och värma mig med. // Helena Westman fd Olsson

Anonym sa...

Den hade min fru passat fint i :-) jag är gärna med!
Paul
anxiety_@hotmail.se

Anonym sa...

Glömde säga att jag är nu följare, nr 2 blev jag!
Paul

ragna_marie sa...

Hej i den bistra vinterkylan!
Hittade precis hit till din blogg.
Och upptäckte att du förutom att ha en härlig blogg, även har en underbar Give Away!
Skulle passa min frusna kropp helt perfekt...
Blev självklart följare av din blogg.
Så 2 lotter tack!
Kan nu bara hoppas på mycket tur..
Ha det så gott önskar Marie
ragna_marie@hotmail.com

Maliva`s verden sa...

Lekkert...helt i min smak og farge. 1 lodd på meg;o)
Maliva

Anonym sa...

Riktigt snygg , jag är med och tar 2 lotter med vinst :-)

Följer dig som nr 3!

Kram Cassandra
canicos@hotmail.se

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj och tack för din söta hälsning hemma hos mig! =)
Det här vill jag inte missa, en sån söt poncho.
Jag prövar lyckan med 3 lotter, är följare och länkar från vänsterkolumnen i min blogg.
Nu håller jag både tummar och tår!=)

Kram kram

Sara sa...

Hej hej!! Jag är med i lottningen!! Jag tar 3 lotter!! Kram kram

Vita huset 28 sa...

Hej hittade hit via din kommentar hos emmas vita drömmar. Klart jag vill vara med o tävla om denna värmade poncho. Kniper 2 lotter tack, har länkat.

Kram Camilla

Tinis vita hem sa...

Jag är gärna med i utlottningen av den vackra ponchon. Har länkat, så jag tar 2 lotter :)
kram Tini

Jenny sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har!

Underbar poncho!
Jag vill ha tre lotter.

Länkar gärna vidare.

Malin`s Diner sa...

Åh, vilken fin blogg!
3 lotter till mig tack!

Kram Malin

Livingroom sa...

Kikar in här för första gången. Din blogg är fin och inspirerande. Ser att det är utlottning på gång så jag passar på att delta . Ponchon är superfin...verkligt snygg och mysig. Deltar alltså med två lotter eftersom jag länkar med bilden från min blogg.

Nina sa...

KUL att du börjar få så många som följer din blogg! Har du märkt att jag börjar bli bättre på att kommentera? ;) Massa kramar!

Anonym sa...

Mycket vacker! Den hade jag gett till tjejen om jag fick turen att vinna.
En lott blir det för mig, tack.
Micke
hejelihejhej@hotmail.se

Anonym sa...

Jättefin! Den önskar jag vinna....tar 1 st lott och hoppas på tur!
Ha en bra dag1

// Britta
bam@bahnhof.se

Anonym sa...

Otroligt fin! 1 lott!
Hälsningar Chris
sepamej@hotmail.se

A House With A View sa...

Åhhh vilken suuuperfin poncho!!! Den vill jag gärna vara med om att försöka vinna!!! Och vilken fin blogg du har!!! Härlig inspiration!!!

Länkar från mig och deltar med två lotter!

Hoppas hoppas hoppas...

Stöööörsta kraaaaaaaaamen aka

Anonym sa...

Hej knipper En lott.
annelieros@live.se
Mvh Annelie

Gunilla sa...

Den ser skön ut,en lott - tack!
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

skojsigt att hitta en blogg man inte varit in på tidigare♥ lagt till mig som följare har jag gjort men eftersom jag är ute i sista minuten länkar jag inte..hoppas nu att jag har lita tur.
Kram Och trevlig helg
gabriella HEMMA PÅ DUNDERBO

Anonym sa...

Hej!
Jättefin GIVE AWAY!
Jag är gärna med och tar 1 lott, tack :)

-Minna-
minnapo1@gmail.com