torsdag 9 februari 2012

Välkomna in!


Välkomna in i lilla M´s rum! 

Ljuset i lilla M´s rum är en av de saker som jag gillar så oerhört mycket med det rummet. Rummet vetter i syd-sydväst så vi har sol från tidig morgon fram till efter lunch. Underbart!


En del av lilla M´s rum ligger också under snedtak, något ni kan skymta på en av bilderna ovanför. Det ger rummet både karaktär och en ökad mysfaktor...


De söta nallarna är wallisar från Panduro. Passar perfekt i lilla M´s rum. Krokbrädan är från Ikea men jag tyckte inte om att den var så blank och "gulvit" så den fick ett lager vit grundfärg på sig... Klänningarna är lilla M´s allra första!


En nalle som heter Molly (den gör faktiskt det) och gosiga figurer samt en tavla som jag länge haft i min ägo. Blev ju super i lilla M´s rum då hon är allas vår lilla ängel !

Visar er mer av lilla M´s rum en annan dag!

Ps. Glöm inte att delta i min Give Away!! Klicka på bilden ute i menyn till höger så kommer ni direkt till utlottningen.....Ds.

4 kommentarer:

Ljusa Rum sa...

Sååå fint och sött rum! Kram/Veronica

A House With A View sa...

Så himla sött!!!! Ett riktigt önskerum för en liten prinsessa:))))

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Jenny sa...

Vilket ljusinsläpp rummet har! Underbart med ljusa rum. Du har hittat många söta saker som passar ihop. Jättefint.

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

ett så sött rum, längtar lite tillbaka när man bestämde över tjejernas rum.kram