fredag 10 februari 2012

Hem klickat!!!

Klickade hem dessa underbara stövlar idag till ett kanonpris!! Det är Campadre som har bla märket Shepherd på kampanj just nu...
Väldigt lika Uggs men betydligt bättre pris...
Jag är i desperat behov av ett par bra vinterstövlar. Mina gamla Vagabond fick svärfar limma vid jul för sulan hade lossnat bak på båda och jag fullkomligt älskar dem, så slänga är inget alternativ. Men de är inte ett dugg varma längre och sulan är alldeles blank= hal!

Så det fick bli dessa från Shepherd!! Ska bli riktigt nice och få ett par varma skor på fötterna igen.
Vill du också göra ett klipp och bli medlem hos Campadre?? Klicka HÄR 

Ha en superfredag och glöm för allt i världen inte bort min utlottning av den helt underbara ponchon från Danska Timander!!! Sista chansen nu att tävla. Jag presenterar vinnaren imorgon kväll kl 20!!!!

2 kommentarer:

Nina sa...

Fina!! Själv köpte jag ett par stabila Ecco härom helgen! Gött att slippa frysa;) Kram!

Jenny sa...

Läckra. Ja, att inte frysa om fötterna är guld värt. Men gillar man sina gamla, är det svårt att hitta ett par lika bra.

Ha en underbar Lördag!