torsdag 8 december 2011

Vill ha!!!

I min jakt efter en ljuskrona till sovrummet snubblade jag över denna skönhet på nätet häromkvällen. Snacka om att den väcker habegäret hos mig!!! Vill ha nu!!!
Inte vet jag vad det är för märke heller då det inte står så om någon vet, snälla lämna en kommentar...
För denna skulle vara perfekt!!

www.lantligahem.se


Psst...Ni har väl inte missat att Mrs K har sin egen sida på Facebook. Sök på Mrs K så hittar ni den...



                           
                                         -----------------------------------------------------

Rättelse; Ljuskronan på bilden ovan finns att köpa i webbutiken Lantliga hem. Klicka här så kommer ni dit.




2 kommentarer:

Husprojekt Drömhus sa...

Hej Anna, Nyfiken på var du hitade bilden? Den har jag tagit & jag säljer ljuskronan i min butik Lantliga hem, har även nätbutik www.lantligahem.se
Hör av dig om du har fler frågor,
Häls, Tiina

Husprojekt Drömhus sa...

jepp chic antigue! bedårande ljuskrona verkligen! Kika bara in i webbutiken om du är intresserad av en.

Trevlig helg,
Kram