torsdag 8 december 2011

Pricken över i

Fick hem en efterlängtad inredningsdetalj för några dagar sedan. Den har varit restad hur länge som helst, så jag hade nästan gett upp hoppet när Icka ringde och sa att den var på ingång.
Första tanken var att den ska jag ha i sovrummet, men så var det något som sa mig att den ska stå i hörnet i vardagsrummet. Det där hörnet som jag aldrig blir riktigt nöjd med...
Och visst var det där den skulle stå....Min stege från Ib Laursen.





Annars så har vi en bra dag hemma lilla M och jag. Hon är på strålande humör och sitter och sjunger dadada hela tiden. Ljuv musik för mammas öron då det var någon vecka sedan eftersom hon varit så sjuk...






Nu ska jag dricka lite kaffe innan det är dags att hämta hem busprinsarna från skola och dagis!


Inga kommentarer: