fredag 9 december 2011

Det knackade på dörren i skymningen...

När jag öppnade dörren så var det ingen där. Pojkstreck tänkte jag, stängde dörren och låste. Men när jag kom upp till vardagsrummet så var det en kär gammal vän som återvänt. Vår lille tomte. Ryggsäcken full med kottar hade han. 



Han hittade sin plats vid olivträdets fot.....
Idag har jag flyttat runt lite på möblerna här hemma. Inga stora förvandlingar men mitt brickbord som stod i hallen tidigare har fått flytta på sig och fick en ny plats borta vid balkongdörren...


Var på Systrarna Dreamhome´s kundkväll igår. Hittade bla en säck från Boel & Jan. Det är den som ligger över soffans armstöd. Den kommer få tjäna som klappsäck nu under julen men sen får den återta sin plats på armstödet. Insåg så fort jag lagt dit den igår att jag skulle ju köpt två, så det blir till att köpa en till..




Min vas från greengate har fått ta plats på brickbordet tillsammas med en balja med plättar i luften...

Trevlig lördag kväll önskar jag er mina kära läsare!!


Inga kommentarer: