torsdag 24 november 2011



Olivträd behöver extra ljus nu så här under vinterhalvåret när de står inne. Sagt och gjort, jag plockade fram min ljusslinga som jag haft i en lykta och dekorerade mitt träd med den. Blev faktiskt riktigt mysigt!


Oftast är det ju detaljerna som gör det där lilla extra. Jag har en förkärlek för småpynt så jag blev extra glad när jag hittade dessa små änglar på Kajsas Blomster här där vi bor. Hade först tänkt ha de i advent ljustaken men metallpinnarna var för långa så de fick pryda sin plats i varsin blomma.


Annars har vi ff sjukstuga här hemma. Börjar bli riktigt trött på det nu. Lille V hostar som en tok och har feber till och från. Lilla M börjar( hoppas hoppas) så smått bli lite bättre. Inte lika snorig men ff hostig.
Håller tummarna för att jag klarar mig från att bli sjuk och att de små blir friska snarast.

Nu är det dags för min kopp kvällste.

1 kommentar:

Nina sa...

Så fint du gör, gumman! Krya på nu på er!
Massa kramar!