onsdag 16 november 2011

Long time no see....

Mina dagar har gått i ett sedan helgen. Så att hitta tid för att blogga har inte varit möjligt. Lilla M har blivit superförskyld och kräver mammas uppmärksamhet och tillsyn hela tiden. Att hon inte är på planetens bästa humör fick mig att fundera på att sälja henne till högstbjudande på Blocket igår (Skämt åsido alltså)


Kommer ni ihåg den stora rostiga kronan som jag fick av min svärmor för två helger sedan?? Nu är den färdigpyntad och tänkte visa er bilder på det. Kan rekommendera Blomsterlandet när det gäller julpynt. Jösses vad mycket fina julkulor de har. Kulan som jag valt att pynta med kommer därifrån....


Visst är den ljuvlig?







Imorgon ska jag visa er bilder på något som jag lade hela gårdagen på att fixa. Vi ses då!



Inga kommentarer: