söndag 13 november 2011

Vad är en bal på slottet....

Vad är en bal på slottet mot ett födelsedagsfirande med hela sin familj?? Ingenting!! För mitt 33-års firande igår var helt outstanding!! (Ja, 2 dagar tidigt var det)
"Vaknade" av att min man och mina barn samt mina föräldrar kom sjungandes uppför trappen till vårt sovrum. Fick en helt suverän present - en Canon 1100d (WOW) och fick hålla stora E i handen nedför trappen till ett kök som var pyntat för födelsedag. Så fint!!
Ååååh vad jag älskar er min godingar!! Tack älskling, mamma och pappa och bästa svärisarna Kaj & Gunnel för presenten!!

Mysfrukost med de bästa!

Satte genast igång att fota =)
Hela fm sprang jag runt och fotade med nya kameran. Den är helt grym. Suveräna bilder blir det!
Efter lunch åkte vi in allihop till Göteborg och konstmuseet. Det visas en utställning med verk av Frida Kahlo och Diego Rivera som jag ville se. Supermysigt om än mycket folk. 






Dagen och kvällen avslutades med god mat och tårta OCH egentid för mig och min älskling. Vi tillbringade senare delen av kvällen på tu man hand på bio. Såå mysigt!!

Inga kommentarer: