fredag 28 oktober 2011

Vilken vecka och lille V´s nya rum!

Wow, vilken vecka det har varit. Den har gått i 100 knyck vilket har gjort att jag knappt haft någon minut till övers förrän sent på kvällen. Då har jag varit alldeles för trött för att orka blogga. Förlåt!
Vi har slipat, spacklat, slipat igen och målat i lille V´s rum. Vi har haft skruvade nätter med ytterst lite sömn ( så jag har sovit ikapp på dagarna) och jag har haft löpar dates med bästa Emma.
Förutom det så har jag inrett lille V´s nya rum och haft  mysbesök av 3/4 av familjen Larsson/Widoff.

Jag har dessutom även denna vecka hunnit med ett snabb besök hos Icka i hennes gårds/webbutik och handlat fina knoppar till våra nya garderober samt två besök i den blå lådan....
Puh!

Kvar att fixa i lille V´s rum är fönsterbrädan men det överlåter jag till min älskade man.

Så här blev det ;

Före;







Och efter;

Fåtöljen ska få ett vitt överdrag och sen ska lilla M få den .



Älskar dessa hängare.

bröderna bus





Nu blir det fredagsmys!



Inga kommentarer: