torsdag 13 oktober 2011

Ett fynd (?) + dubbelsäng till salu

Det blev Ikea igår igen ( borde få vipkort där snart). Mycket pga att min man glömt både telefon och plånbok hemma och han behövde mat .
Var rätt skönt att komma hemifrån lite och framförallt, att få slippa laga mat två gånger igår. Lille V var mer än nöjd för han fullkomligt älskar Ikea´s köttbullar ...
Som vanligt så blir det ju en tur genom varuhuset när man ätit och då passade jag på att springa in på fyndavdelningen..
Hittade ett skåp där som jag insåg skulle passa perfekt på väggen bredvid fönstret i sovrummet så det fick följa med hem..
Det är eg ett badrumsskåp från Ikea´s mer lantliga design för badrum men jag tycker nog att det faktiskt passar i andra rum också... 


Ska montera det på väggen idag så bilder på hur det blev kommer antingen i em eller imorgon. Jag fullkomligt älskar vårt nya sovrum. Enda kruxet är att vi kommer behöva byta säng. Vi har för mycket kläder och har bara plats för garderober på ena kortsidan 150*37*237 cm, och behöver mer förvaring. Så det får bli en säng med lådor( skulle aldrig valt det annars) men jag tror nog att med lite fix ( andra handtag + en mer lantlig huvudgavel+ sängkappa) så kommer det nog bli bra ändå...

Så vill ni ha en ny säng i allra bästa skick( inga skador) i 160*200 så är den er för 1000:-
Till salu!




Inga kommentarer: