fredag 14 oktober 2011

En oväntad present!

I brevlådan häromdagen låg ett paket från mina föräldrar. I det var kläder till lilla M men min älskade mamma hade även köpt och skickat med en present till mig! Tack älskade mamma!
Det var ett armband från Humanity eller som de nu heter Good Work . Jag har velat ha ett jättelänge men varit alldeles för snål gentemot mig själv och därför inte köpt något.
Jag fullkomligt älskar det!



Nu ska vi snart iväg och hämta stora E i skolan. Sen blir det ett besök i mataffären innan jag slår mig ner vid köksbordet med en kopp kaffe och en god tidning. Har fortfarande bara hunnit bläddra i två riktiga godbitar ( jag har ändrat mig ang Jeanne d´Arc) så nu ska jag ta mig tid att läsa de ordentligt och bara insupa alla vackra bilder.


eftermiddagslektyr

Ha en fortsatt underbar fredag!!


Inga kommentarer: