tisdag 27 september 2011

Skönaste mysdressen ever!

 
När jag var gravid med lilla M så hittade jag de norska One Piece och blev helt såld! Problemet var priset. Jag tyckte inte det var motiverat att köpa en sparkdräkt för vuxna och betala mellan 1000-1800kr.
Så jag har suktat och önskat men inte fått någon ännu. 
På de månader som har gått så har kopior börjat dyka upp lite här och var, bla på Stadium.



Idag var det nyöppning av Stadium på Backaplan här i Göteborg och då hade de erbjudande på bla dessa mysoveraller. 199:- /st istället för 599:- så jag kastade mig i bilen med lilla M och en kompis och åkte dit. Fick tag på varsin till mig och min man OCH ett par nya löparskor till mig. ( Mysdressen är hur skön som helst, sitter i min och skriver nu)
 
Jag är egentligen ett STORT fan av Asics löparskor. Tycker de helt klart är bäst men häromkvällen när jag var ute och sprang så fick jag så himla ont i mitt högra knä och den smärtan brukar komma vid två tillfällen; 1. Skorna har gjort sitt- jag behöver nya. 2. Jag har slarvat med uppbyggnadsträningen- jag har insett nämligen att mitt löparknä hålls i schack med stabila och starka lårmuskler. 


Så eftersom det var ett väldigt bra erbjudande på Nike´s lunarswift W för just ett pronerande löparsteg (som jag har) så slog jag till....
Jag kanske blir besviken, vem vet men Nike har jag inte provat förut så för 500:- kan det vara värt det! 
Har någon av er provat dessa skor och vad tyckte ni??? Skriv gärna och berätta!



1 kommentar:

sofia granberg sa...

Jag har skorna som vanliga sneakers, funkar då riktigt bra. Men som löparsko, vet jag inte. Jag tycker att mina asics känns betydligt stabilare, men jag behöver ganska mycket stöd. Men snygga är de!