tisdag 20 september 2011

Mellan elektriker besök och broccoli-puré.....

Har inte hunnit skriva på några dagar. Tiden har bara inte räckt till ( dystra verkligheten ibland). Men jag har ändå fått en hel del gjort hemma. Vardagsrummet har fått sig en uppfräschning. Jag har bytt från det lite somrigare temat som var, till lite mera höst. 






 Jag har även gjort fint på den väggen där tv:n är. Det har sett så kalt ut men efter min lilla mini make over så ser det genast mycket trevligare ut...



Vi har haft ett "tomt" hörn i köket ända sedan vi gjorde om. Har inte riktigt vetat vad jag ska göra med det. Men idag kom jag på att jag kunde prova att ta in café bordet och sätta där... Det blev betydligt bättre och nu kommer en tallrikshylla passa perfekt på väggen ovanför stolen ....Yes!!







Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe och en liten bit choklad... Den dagliga promenaden uteblev för vi fick spontanbesök av elektrikern. Så nu är elen dragen på övervåningen så i helgen fortsätter " projekt sovrum".
Ha det så gott!!




Inga kommentarer: