torsdag 29 september 2011

6 månaders firande och invigning av nya löparskor

Idag kl 08:15 så blev vår lilla prinsessa 6 månader! Inte klokt vad tiden går fort.. Vad hände med de första 3 jobbiga månaderna? De hade inte vi . Allt har bara gått som på räls denna gången. Dock märks det tydligt nu att lilla M är inne i någon form av utvecklingssprång för hon äter sämre, sover sämre och så fort jag lämnar rummet så skriker hon. Gladast är hon i min famn men där kan hon ju tyvärr inte vara hela tiden..
Grattis min älskade prinsessa på 6 månaders dagen!!


Eftersom det inte blev någon träning igår ( var helt slut efter en dag själv med 3 griniga och bråkiga barn) så stod det löpning på tapeten nu på morgonen.  Det blev intervaller med barn i vagn och på ståbrädan i 20 min ner till dagis och vanliga intervaller med bara lilla M i vagnen på vägen hem. Totala tiden blev ca 40 min och jag var helt slut när jag kom hem... Hade glömt bort att det är rätt så jobbigt att springa med barnvagn. De nya skorna var dock helt super! Jättesköna och det bästa av allt - mitt onda knä gjorde sig inte till känna!!!

Ha en bra dag!!

Ps. Byrån är snart klar. Målade sista lagret på sista lådan nu på fm. Nu ska beslagen på igen och ev ska jag texta ngt på ovansidan. Bilder kommer senast söndag! ds.


Inga kommentarer: