tisdag 16 augusti 2011

Måste ha!!!

Som tjej( kanske som kille med ?) så har man nästan alltid ngt i skönhetsväg som man ALLTID måste ha. Mitt "måste ha" är Elisabeth Arden´s Eight hour cream!
Det finns helt enkelt inget bättre för ömma, torra och nariga läppar. Dryg är den också så den räcker länge, runt ett år brukar min räcka till. Nu är det ett tag sen jag köpte en tub bara för jag tycker att den har blivit så hutlöst dyr..
Dock var min lycka gjord idag när jag av en slump snubblade in på en sida; www.strawberrynet.com
Där kostade en tub 50 ml endast 150:- och det var fri frakt!!
Det var inget att fundera över utan bara att plocka fram visa-kortet och göra en beställning. Nu kan jag se fram emot hösten och vintern för  nu slipper jag onda och nariga läppar iaf =)
Mitt eget "måste ha"




Inga kommentarer: