måndag 15 augusti 2011

Nu är det färdigt!!

Lovade ju er bilder på mitt egenbyggda avlastningsbord. Nu är det färdigt iaf och både jag och min man ( som hjälpte mig lite, tack älskling <3) blev väldigt nöjda!!
 Vi ändrade designen lite för vi kände båda två att det blev lite för sött med finsnickerierna längst ner, men bortsett från det så är det enl ritningen. Det är endast målat i ett lager av Beckers lack grundfärg vit. Totala kostnaden för bordet blev 200:- ( helt ok eller hur? )


Passar på att bjuda er på lite bilder från hemma hos oss...
Det bästa med köket; vårt stora ekbord med skänken vi fyndade på blocket  i bakgrunden.

Blev ett nytt kök när vi målade om...

Egen-snickrade bordet igen

Vitrinskåpet jag fyndade på blocket...

Närbild på det nya överkastet jag fyndade.. Blev perfekt som sittskydd i soffan =) Trasmattan har min älskade mormor vävt..

1 kommentar:

fitnesscoachen sa...

Jättefint! Du och jag har samma smak ser jag! ;) Har precis lagt ut bilder både på fb och i bloggen.

Kram Madde