onsdag 24 augusti 2011

Dags för bröllop!!!

Min otroligt vackra brudbukett. Foto A. Kanstrup

Vi är bjudna på bröllop denna helgen i vackra Dalarna! Ska bli så roligt eftersom det är min mans kusin som gifter sig och nästan hela släkten kommer än en gång samlas för ett bröllop i Dalarna. Förra gången det begav sig var på vårt bröllop 2009. Då gifte vi oss i vackra Mora kyrka och hade festen i en bygdegård i en av byarna utanför Mora. Det bröllopet pratas det ff om som ett av de roligaste bröllop någonsin. kul!!
Det här innebär dock att jag inte kommer kunna blogga något förrän på måndag så mina kära läsare, ni får hålla tillgodo med några bilder från vår stora dag samt några bilder på min älskade brudklänning!!
Bröllopsbilderna tog vi vid Zorngården. Foto A. Kanstrup

Foto A. Kanstrup

Foto A. Kanstrup

Kärlek Foto A. Kanstrup

Precis kommit ut ur kyrkan. Foto O. Friman

Jag o stora E dansade mkt. Foto U. Engström
Min brudklänning Pronovias Davis


Kolla in dessa broderier....
Så mina kära läsare, ha en underbar helg så ses vi på måndag!!
kram anna

Inga kommentarer: