fredag 19 augusti 2011

Besök hos Skimmelgården

I onsdags så hade Icka öppet igen i sin ursöta gårdsbutik Skimmelgården. Självklart var jag där och kunde inte låta bli att handla lite. Hon har ju sååå mkt fint på liten yta =)
Älskar dessa gamla nypor... Ska använda de till en sak i köket

Den söta skålen från Ib Larsen


Tagsen jag fick av Icka! Tack!!
Dagens inköp blev en liten skål från Ib Larsen ( älskar hans porslin) samt ett gäng gamla franska klädnypor !! Söta Icka skickade även med två bedårande tags i metall . TACK söta du!!!

Icka har även en webbutik som jag nämnt tidigare . Hon har väldigt mkt fint och mer är på väg in så passa på att kika in hos henne. Bra priser har hon också. Skimmelgården hittar du här

2 kommentarer:

Mrs L sa...

Åh vilka fina saker du har hittat! Menade du att Icka har en webbutik med dom här sakerna? Vad är adressen? =) /M

En pointe sa...

Hej Mitas home!
Kul att du kikar in hos mig!
Jag har länkat vidare till Ickas butik längst ner i inlägget.
Klicka på "här" så ska du länkas vidare per automatik. Skulle det inte fungera så är adressen ;
www.skimmelgarden.se

kram Fru K