tisdag 9 april 2013

Till salu! / For sale! BLOPPIS

Hej! 
Nu var det en vecka sedan jag kikade in här. Förra veckan var det påsklov så jag hade fullt hus här hemma med tre barn lediga från skola/dagis. Men nu har allt återgått till vardag igen och då passade jag på att rensa lite här hemma.

Så jag tänkte sälja av lite av det jag inte längre har plats för här hemma. Hittar du något som du vill ha så Skriv KÖP följt av din mailadress i kommentarsfältet  så kontaktar jag dig .Frakt betalas av köparen alt avhämtning om ni bor i Gbg-området.

Först till kvarn gäller!!

Först ut är en jättefin mini-torso. 70 cm hög med brun fot, med lite shabbigt vitt här och där, se bild, och text på själva torson. En prydnad till varje rum. Nypris 499:-NU 250:-







Trevåningsfat med otroligt vackra utsmyckningar. Rejält med ändå lätt. Går att skruva isär. Jag älskar det men har inte plats för det, tyvärr. Nypris 699:- NU   350:-


Hissgardiner i beige bomull m linnekänsla med lila tryck från Svanefors. 120 cm bredd. Superfina på hösten. Nypris 350 :-/ st NU 150:/st


Beige lampkjolar i linne. Två stycken. Matchar ovanstående gardiner perfekt. Med ställning. Nypris 100:-/ st NU 50:-/st eller 100:- för båda


Superfin liten hylla. Aldrig använd. I vitt trä med tre stycken små lådor i metall. tre stycken krokar undertill. Hängen baktill för att underlätta upphängning. Nypris 500:- 
Nu 350:-





Lägger ut mer imorgon. Happy shopping!!



Inga kommentarer: