tisdag 16 april 2013

Beslutet är fattat...

Skickade in ansökan till högskolan igår igen. Blir tredje gången gillt ( om jag kommer in) som jag sätter mig i skolbänken! Hoppas verkligen att jag gör det. Just nu håller jag på att jaga en syo på Göteborgs Universitet för att kunna få svar på om jag kan få tillgodoräkna mig något av mina redan tagna 199 poäng. 
Siktet den här gången är inställt på Grundskolelärarprogrammet åk 4-6 med inriktning idrott och hälsa.

Håll tummarna hårt för mig är ni snälla!

Nu blir det duschen. Precis hemkommen från gymmet. Rygg, axlar och mage blev det idag. Gött att vara igång med träningen igen för denna veckan. Vilken vanemänniska man är. Började styrketräna igen vid nyår och det dröjde inte länge innan jag kom upp i 3-4 pass i gymmet i gen och nu går det på rutin. Tom, det där krypet i kroppen ni vet, som kommer när man inte kan träna pga förhinder, är tillbaka. 
Jag har även börjat få tillbaka mina synliga blodkärl på armarna. Coolt! 

Nej, duschen kallar innan det är dags att ta tag i viktiga saker.
Ha en toppen tisdag!

Längtar efter sommar och mitt älskade Dalarna....


Inga kommentarer: