söndag 3 mars 2013

Ljuvliga vår välkommen!

Med mannen och mellanpojken bortresta över helgen så har jag och lilla M passat på att vara ute så mycket som det bara går i vårsolen.
Igår blåste det rejält så det var inte så skönt men en långpromenad blev det ändå med lilla M ordentligt påbylsad nere i vagnen.

Idag var det desto bättre väder. Strålande sol från en klarblå himmel så idag har vi varit ute massor. En promenad på förmiddagen , i lilla M´s tempo, bort till 4 H gården och hälsa på alla djuren och sen efter lunch ,en rejäl långpromenad, 10 km i mammas tempo, med lilla M sovandes i vagnen.
Underbart!!

Jag har ju köpt en underbar gammal kökssoffa, som min älskling var och hämtade för lite mer än en vecka sedan. Har tyvärr ännu inte fått chansen att fota den, för antingen är den full med ungar eller leksaker. Varje gång jag försöker "städa" så är lilla M framma där och ska gosa med kuddarna. Så, jag bjuder er på en bild av köket fk- dvs före kökssoffan. =)
Gardinerna och duken kommer från Nyblom & Kollén...
 



Må så gott och ha en fortsatt trevlig söndag!!

Kram Anna

Inga kommentarer: