onsdag 27 februari 2013

Bland trollsländor och fjärilar

Jag har länge gått och varit missnöjd med den delen av vardagsrummet där vi har tv:n. Jag älskar själva tv bänken som vi byggde förra sommaren men det som är runt omkring( pyntet etc) blir aldrig riktigt bra..
Så igår bestämde jag mig för att plocka ner hyllan som satt på väggen ovanför tv:n och bort for också väggordet som också satt där.
Istället satte jag dit en tavelhylla som satt rätt illa till i hallen.
Jag passade även på att besöka Ikea en sväng m barnen efter dagis. Det blev en win-win situation då barnen fick korv m bröd( de älskar korv) och jag fick shoppat :-)
Två väldigt enkla men stilfulla motiv, en trollslända och en fjäril fick följa med hem.

Resultatet ser ni här; ( mobilbilder, bättre kommer när jag hinner)










Kram Anna

Inga kommentarer: