onsdag 6 mars 2013

Jag vill ha.... (mama make-over)

Jag är en periodare. När det gäller skönhetsprodukter dvs... Med periodare så menar jag att jag " förtränger" att jag behöver nytt rouge och kör på med samma gamla trots att det bara är smulor kvar. Varför? Tja, fast jag behöver det så finns det alltid något annat som behövs mer. Som exempelvis nya byxor till barnen, eller en riktigt krass månad- blöjor....

Antar att det är baksidan av att  vara småbarnsförälder. Ens egna behov nedprioriteras för barnens...

MEN, nu är det dags för lite " mama make-over" ( igen) och jag har hittat en superbra hemsida för detta. Parelle har mängder med bra produkter från kända märken såsom Biotherm, Lancome, Bare minerals, Dermalogica, Kanebo m.fl.

Så jag " blundar" en kort stund och trycker köp ;-) 

Det här är mina absoluta favoriter;


Touche eclat från YSL. bild llånad från Parelle.se

Bästa foundation från Bare minerals. bild från parelle.se


Favorit rouge från Bare minerals. Bild Parelle.se
Mascaran som alltid håller vad den lovar. Sensai/Kanebo 38 grader. Bild Parelle.se

Gå in på Parelle ni också. Kanske hittar ni också era skönhetsfavoriter där...


Inga kommentarer: