onsdag 6 mars 2013

I love....( jakten på jeansen med stort J)

Jag har sett ett par jeans i en blogg för några månader sedan. Kommer inte ihåg bloggen ( såklart) och jeans märket uppfattades såklart inte heller ( varför är det alltid så?).
Dock så stannade bilden av de här jeansen kvar på näthinnan, men utan namnet på märket eller modellen så är det lite som att leta efter en nål i en höstack...

Tills för en vecka sedan....

Jag följer bloggerskan " Att vara någons fru" på Instagram och rätt vad det var en morgon, så stod hon där på en bild i DE jeansen!! 
Tror ni att jag jublade eller?? Helt plötsligt hade jag ju jeans märket iaf och NU gick det rätt lätt att hitta vilken jeansmodell det var...

Tyvärr fegade jag ur storleksmässigt, så när de äntligen dök upp  med posten idag så var de ju  för stora. 
Men till min stora tur, så fanns de kvar i den storleken jag ska ha, så nu är en ny order lagd och jag håller tummarna hårt för att jag hinner få de innan fredag....

Och visst var de precis så coola på som jag trodde! Ett par riktiga " Anna-jeans", eller hur N???
bild; Circle of trust.eu


bild; Circle of trust.eu

Inga kommentarer: