söndag 3 februari 2013

This is how it´s done....

Hej!

Det var länge sen, alldeles för länge sedan jag skrev något här. Höstens alla sjukdomar tog mer på mig än jag hade räknat med. Den paus jag hade räknat att ta över jul och nyår drog ut över hela januari.
Men nu är jag tillbaka med nya krafter. Så mycket har hänt sen jag skrev sist och jag har därför bestämt mig för att dela på Mrs K och allt som rör mig och min familj, och mitt stora intresse - inredning.

Så jag har startat en ny blogg; Lilla huset på höjden där jag enbart kommer att skriva om det som rör inredning och design. Detta för att kunna skriva om mitt liv som småbarnsmorsa, livet och mina andra intressen här i Mrs K.

Jag hoppas såklart att ni vill fortsätta följa mig här såväl som i Lilla huset på höjden!!

Så lägg nu båda adresserna på minnet. För nu blir det blogga av ;-)


Inga kommentarer: