fredag 21 december 2012

Bönhörd


Julgranen med dess glitter är väldigt fascinerande....


Ni som följt mig under hösten vet att vi har haft en enda lång följetong vad gäller sjukdomar. Min man fick för några veckor sedan antibiotika för lunginflammation, lilla M har nu sist ätit antibiotika för halsfluss och nu äntligen, efter 12 veckors sjukdom så har jag fått antibiotika!!
Hade turen att få träffa en ny läkare på VC som verkar ha lite mer kunskap vad gäller långvariga infektioner hos personer med astma. Han hade koll på att man ibland måste ge antibiotika i kombination med extra cortison för att läka ut en långvarig infektion. TAck för det!!

Fattar ni vad detta innebär?? Efter 12 veckors icke träning förutom promenader, så kommer jag efter denna kur äntligen kunna börja träna igen!!

HALLELUJA!! 

Nu väntar det sista julstöket i form av sista minuten shopping av julklappar innan vi i kväll tar jullov hela familjen! Mys!

 

1 kommentar:

Unknown sa...

Å så tråkigt med sjukligheter på rad, krya på dig!

Så fin bild och kul att jag hittade in här!!!

Kram
Pernilla