måndag 22 oktober 2012

Resultatet...

Bordet passade perfekt i vardagsrummet framför soffan. Blev faktiskt bättre än jag hade hoppats. Tom min man tycker att bordet  gör sig mer rättvist framför soffan än rottingkistan som stod där tidigare.

Vad tycker ni?

Före... 
 

Efter.....

(Ursäkta den skrynkliga duken...)

Jag har "shabbat" det men inte så mycket. Ville inte "råka" slipa för mycket- bli missnöjd- och behöva göra om...

Imorse hittade jag ett nytt projekt att sätta tänderna i. Min man kom hem med det för en stund sedan. Vad det är tänkte jag visa er imorgon men jag kan berätta att det är något jag varit på jakt efter i ungefär två års tid....

Må så gott!!

1 kommentar:

Nina sa...

Blev ju super! Försökte kommentera häromdan, men då funkade det inte...
Vi har precis kört hem ett likadant bord till mamma och pappa, för det var för stort för oss! Det kunde ju du ha fått!!
Kram!!