tisdag 12 juni 2012

Skolavslutning



Så kom då den dagen då skolan var slut och sommarlovet tog vid. Det var en ganska kall och gråmulen morgon då vi föräldrar ställde upp oss på skolgården och lyssnade på barnen när de sjöng och spelade.
Efter sångstunden så följde den sedvanliga avslutningen med fika innan stora E´s fröknar önskade barnen ett riktigt härligt sommarlov.....

Stora E läser sin dikt om sommaren

Jag och mina prinsar <3
Jag hittade en jättefin klänning från MonRow på Ullared för inga pengar alls som jag kombinerade med vita spetsleggings och min nya skinnjacka. Halsbandet med siffror har min älskade svärmor gjort till mig. En siffra för varje barn med deras namn ingraverade....

Klänningen med min virkade bolero.
Nu blir det att sova lilla M. Sen är det dags för veckans första löppass. Har en djävulsk nackspärr bara som lägger lite sordi över det hela...

Må så gott!!

Inga kommentarer: