onsdag 13 juni 2012

Grönt är skönt, eller?


Jag har fått många frågor om hur jag vågar ha så mycket vitt hemma med tre barn.... Enda svaret på det är att man får tvätta väldigt ofta...
Soffklädseln drar jag mig för att tvätta in i det längsta för det är så bökigt att torka den... Men idag gick det inte att fly från det längre... På nära håll så var den inte vit längre...

Så det blev att plocka av den vita och sätta på den gröna... Först tyckte jag inte alls om den. Tyckte det blev alldeles på tok för mörkt inne i vardagsrummet....

 Men med vita kuddar, min vita qvilt m rosor på och ytterligare ett par vita gardiner så blev det lite bättre.....

Lustigt nog så upplever jag inte fåtöljen lika mörk trots att det är samma färg på klädseln...


En liten fågel fick flytta in i fågelburen....Som sällskap har den en stor kruka på hjärtan på tråd....

Må så gott!!

Inga kommentarer: