tisdag 5 juni 2012

Jag har världens bästa jobb !

Igår var första dagen som gruppträningsansvarig( GTA) på det nya gymmet jag ska jobba på. Samma gymkedja som innan men nytt gym. Som vanligt så blev det lite kaosartad början. Bla så fick jag inte igång musiken på en gång och ytterdörren krånglade lite men det löste sig till slut.

Igår körde jag även mitt första spinning pass sen innan mammaledigheten. Jag hoppade in som vikarie, lite i sista minuten, då en av våra instruktörer fått förhinder..
Det blev ett helt ok pass baserat på att jag inte fick mycket tid på mig att förbereda mig. Men himla roligt var det att åter igen få sitta på ledarcykeln!! 
Att själv få leda pass är en stor del av tjusningen med att jobba som GTA. En annan del är att få äran att jobba med alla dessa grymma instruktörer som precis som jag älskar att instruera och som bjuder så oerhört mycket på sig själva....

Mina nya instruktörer som jag basar över är inget undantag. Duktiga och självgående med ett jäkla driv.. Det gillar jag väldigt mycket!!

Idag har jag varit ledig men imorgon är det dags för jobb igen. Om jag hinner, jobbar själv mellan 10:00-18:00, så ska jag göra klart sommarschemat så instruktörerna och medlemmarna kan få ta del av det så snart som möjligt...



Bild lånad från Gerdahallen, Lund.

Inga kommentarer: