måndag 28 maj 2012

Fast på barnakuten




Klockan är 21:44 och jag befinner mig på barnakuten, Drottning Silvias, med lille V. Efter att ha varit magsjuk i drygt 4 dygn och det enda han får behålla är vätska så fick det räcka. Han är matt, orkeslös och sover större delen av dygnet....
Nu ligger han på britsen här bredvid mig och verkar kunna slumra lite mellan magkramps attackerna.Skönt!

Dock verkar det bli en lång kväll för det är många sjuka och skadade barn här ikväll.
Det skär i hjärtat att se sitt barn så medtaget som lille V är nu. Min lille lille puppis <3

Jag uppdaterar så fort jag vet mer..
Mrs K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, jag lider med er!!! Lilla, älskade V, ser verkligen tagen ut.. Önskar än en gång att vi bott närmare varandra, skulle gärna avlasta dig med diverse måsten som en mamma har.. Du är verkligen världens bästa o starkaste mamma o förtjänade blombuketten mer än någon annan. Tusen kramar fr Sparvvägen, Mora

En pointe sa...

Tack söta!!! Jag blir alldeles tårögd...
Massa kramar tillbaka <3