tisdag 3 april 2012

Back to buisness again...


Jaha, så kom den dagen då som jag förfasat mig över. Den första jobbdagen efter 15 månaders föräldraledighet.
Men den blev inte så hemsk som jag föreställt mig. Mycket beroende på att min koordinator ringde mig i helgen och erbjöd mig en ny tjänst !!! Samma befattning men på ett annat gym. Det bästa av allt- jag slipper pendla och jag kan till och med cykla till jobbet!!! JIPPIE!!!

Har en inkörningsperiod nu på gamla jobbet eftersom vi har fått ett nytt bokningssystem under tiden jag varit borta men snart så.....

Det känns fantastiskt roligt att ha fått den här chansen och klumpen i magen är borta så nu är det bara att tuta och köra!!!

För några veckor sedan så hade Campadre en kampanj tillsammans med PB Home. Jag kom över en del riktigt fina saker som jag har tänkt att visa er lite längre fram.. Är jättenöjd!

Nu på morgonen har jag varit nere i garaget och lagt sista lgret med färg på mitt Ikea fynd... Så nu ska den bara "shabbas" till och sen ska ni får se.... 


Ska försöka att hinna blogga så ofta som möjligt men ni får ha lite tålamod med mig. Nya saker på jobbet och en man som ska "köras in" på hemma plan, gör att tiden kanske blir knapp vissa dagar..


Må så gott!!



Inga kommentarer: