torsdag 5 april 2012

Att stå på Stand-by


Mina älskade morföräldrar på sin bröllopsdag

Förlåt bloggisar!!
Jag hinner inte skriva i den takt jag vill den här veckan men jag lovar att komma ikapp!!
Det har hänt och händer så mycket i livet just nu bara..
Jobbstart i måndags efter 15 månaders ledighet, nytt system och nya rutiner på jobbet att arbeta in och nu detta.
Min älskade lilla morfar är sjuk! Han ligger på lasarettet hemma pga lunginflammation men ska enligt planen få åka tillbaka till hemmet idag. Men enligt min mamma så är han inte bra så just nu så står jag lite på stand-by..
För blir han sämre så måste jag slänga mig i bilen upp till Dalarna, för att ta farväl om det värsta skulle hända...

Det känns i hjärtat ska ni veta.....

 

3 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Förstår precis vad du går igenom, inte roligt. Styrkekramar till dig, hoppas att din fina morfar kryar på sig! ♥

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hoppas verkligen han blir bra!

Kul att ha hittat in till din blogg. Kände inte igen dig först :) Mååååånga år sen jag såg dig sist!

Ha det så bra!
Kram Milla

jenny sa...

Här komer en tanke till din morfar och en styrkekram till dig.