fredag 23 mars 2012

Att resa sig upp igen..

                                                Söt liten påsk tag från Blomsterlandet!

Det blev ingen resa till Dalarna som jag hade hoppats igår. Istället tillbringade jag en stor del av natten inne hos lille V som fick  feber igen och hostade som om lungorna skulle flyga ut.. Stackars liten!!
Efter ett besök på vårdcentralen så tillbringade han större delen av dagen inlindad i en filt i soffan..







Själv spenderade jag en timme i solskenet på vår balkong medan lilla M sov och resten av dagen gick i ett... Hämta i skolan, leka med lilla M och se till att lille V fick i sig ordentligt med vätska.. Puh! Vem har sagt att man är ledig när man är hemma med barn??







Läste om en liten flicka Nora, som förlorade kampen mot cancer den 19 mars i år... Jag var helt förstörd efter att jag läst berättelsen skriven av hennes föräldrar. Tårarna kunde inte sluta rinna... Livet kan vara så fruktansvärt orättvist ibland!!! 

Jag har inte mått så bra de sista 4 månaderna av min föräldraledighet. Mest har det väl märkts av nu på slutet... Det här året har varit det bästa av mina tre år som föräldraledig men också det värsta- pga många tråkiga saker som har hänt. Tyvärr har allt hunnit ikapp mig nu på slutet och nu försöker jag bara hålla mig flytande..

Men jag är så tacksam för varje dag som mina barn får vara friska!!! Det är mina små älskade änglar som gör varje dag till en solskensdag oavsett väder! Jag älskar er så oerhört mycket!!



Inga kommentarer: