tisdag 10 januari 2012

Nytt i hyllan....

Fixade i ordning tallrikshyllan idag. Lite hade jag gjort tidigare men idag tillkom en vacker dam ....


Har även fått ett nytt tillskott i hyllan- en silverbricka... Den är gammal och är ett förtida arv från min mans mormor. 



Idag känner jag mig som en ny människa. Lilla M har sovit bättre i natt och lille V somnade om gott efter att han nattvandrat... Så idag blev det en långpromenad i strålande vintersol för mig och lilla M. Underbart!!


 Nu blir det lite kvällsfika. Mina föräldrar har kommit ner från Dalarna för att vara barnvakt i två dagar. Jag fick tråkiga besked innan jul vilket gör att jag nu måste opereras...
Så imorn ska det ske vilket gör att det imorn förmodligen inte blir något blogginlägg men på tors hoppas jag att jag ska orka blogga igen. 
Håll tummarna för mig är ni snälla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tummarna hålls. Kram!