torsdag 12 januari 2012

Idag firar vi!!

Hej Bloggisar!!
Operationen igår gick bra. Det visade sig att det var inte så illa som de först trott och de behövde inte ta bort så mycket vilket kändes skönt. Det var med stor lättnad som jag och min älskade man lämnade sjukhuset igår eftermiddag...

Så för att fira mig själv lite så blev det en tur till Kungälv och butiken Fröken Ros , som idag hade ny invigning av butiken. Hittade en klänning av märket Cream som jag blev fullkomligt förtjust i och med 20% rabatt så blev det inte så dyrt. Den kommer bli perfekt nu i vår med min creme färgade underklänning och mina vintage Frye boots.


 
                                                    
                                                  Söta trumpetärmar med lite volang...

                                                  Fina volanger även nedtill på kjolen....

                                         Underklänning Cream och vintage Frye boots


Hittade även två jättefina ljuslyktor i fattigmanssilver ( jag älskar det) som jag visar en annan dag)....

Inga kommentarer: