måndag 21 november 2011

Julstöket fortsätter.....

Bjuder på lite bilder från vårt vardagsrum där julstöket är i full gång...
Hade velat ha vita överdrag på fåtöljerna också men Bemz blir för dyrt nu när det ska handlas klappar och Ellos överdrag är inte jättesnygga...
Å andra sidan funderar jag på att sälja fåtöljerna och köpa en schäslong att ha vid fönstret... På så sätt frigörs det lite mer golvyta vilket inte är fel.....

Köpte ny matta på Ikea idag



Jag är långt i från färdig dock.... Imorn ska jag ner i garaget och leta fram julkartongerna. På söndag när det är 1:a advent så ska vi pynta granen har vi bestämt. I år vill jag njuta riktigt länge av julen....

Mycket tända ljus blir det..

De vanliga grå hjärtana har fått sällskap av vita

Förra årets fynd från Ullared

Madonna köpt på Fröken Ros

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Håller tummarna för att jag ska få sova i natt....
Godnatt!!

Inga kommentarer: