fredag 21 oktober 2011

Trött, tröttare, tröttast......

Som ni vet så har vi sjukstuga här hemma. Lille V är förskyld och likaså är lilla M. Mamma är inte förskyld men galet trött...
Ni som har smått vet ju att med sjukdom så kommer oftast vaknätter...I natt har jag ändå fått sova hyfsat, men natten till igår blev inte många timmars sömn.
Det har satt sina spår i ansiktet i form av mörka ringar och plitor.. Bläh!
Så nu ska jag detoxa mig själv lite genom att dricka mängder med vatten i några dagar och skölja rent systemet från allt kaffe jag hällt i mig för att hålla mig vaken ...

Tröttheten har också gjort att jag drabbats av lätt bloggtorka... Så för er som undrat varför inläggen kommit mer sällan så vet ni nu varför.
 Hoppas få ta igen lite sömn i helgen så jag kan möta nästa vecka med ny kraft och inspiration.


Tills dess önskar jag Er mina kära läsare; Trevlig Helg!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Men snygg r du ändå! Kram!a