söndag 16 oktober 2011

Det här med säng.....

Vi behöver ju en ny säng...Önskar så att vi faktiskt kunde behålla den vi har men att ha en massa lådor under sängen där dammet samlas; Nej tack!
Så det kommer ju med största sannolikhet bli en säng med inbyggda förvaringslådor i sängstommen.
Det mina kära läsare, växer inte direkt på träd plus att de flesta utav de är så fruktansvärt fula....

Vi har kollat på denna; 

Jag tycker inte alls om den MEN med en vit, romantisk sängkappa och en hemmagjord sänggavel av en gammal dörr, så kanske den kan se lite mer ut som denna; 

bild lånad från karroh.blogg.se
 Eller som denna; 

bild lånad från evaldsson.blogg.se
 En liknande stege som finns på bilden ovan går jag och väntar på. Jag har nämligen beställt en via min vän Erika och hennes butik Skimmelgården. 

 Får nog ge mig ut på loppisjakt i veckan. Behöver hitta en gammal spegeldörr verkar det som . Finns en antikaffär en bit utanför Ljungby där de hade mängder med gamla dörrar för inga pengar alls sist vi var nere. Men frågan är om det finns några kvar nu....
Får kanske slå svärmor en pling....

Nu ska jag sjunka ner i soffan tillsammans med min älskling. Vi har en film att se klart...




Inga kommentarer: