torsdag 28 mars 2013

oooooh... I like the remix baby......

Jag var ett stort, STORT fan av New Kids On The Block när jag var mindre. Väggarna i mitt gamla flickrum var fullständigt tapetserade av posters, stora planscher och bilder på detta pojkband. 
Den dagen då de annonserade att de skulle lägga av föll nog en och annan tår....

Så igår kväll hade jag inget att göra och fick för mig att söka på Nkotb på YouTube och vilken nostalgi tripp!! Lyssnade igenom alla gamla godingar som jag spelade om och om på min cd-spelare för över 20 år sen...( my god, snacka om att jag är gammal...)


Och så hittade jag denna.... En alldeles ny låt, släppt i slutet av januari i år, av just New Kids On The Block. Först visste jag inte vad jag skulle tro men efter att ha lyssnat lite så var det avgjort. Jag fullkomligt älskar den, som jag älskade nästan allt de gjorde när jag var ett totalt hängivet fan.
Det är en låt som gör mig glad, ger mig en jäkla kick och jag vill bara dansa!! 

Vad tycker ni, flipp eller flopp????



Glad Påsk på er godingar!! Och glöm inte att dansa gör både kroppen och själen glad =O)

Inga kommentarer: