torsdag 14 mars 2013

förkylt!

Närbild på den härligt blommiga vaxduken...

Här ser ni äntligen kökssoffan på plats ...

Här hemma rinner näsorna i kapp. Både min man och jag är rejält förkylda och det är även lilla M. Som om inte det räckte har jag dragit på mig en ögoninflammation. Så jag går runt med rödsprängda ögon som ömmar och varar. INTE kul!

Men de små ska ju underhållas på eftermiddagarna iaf så idag fick det bli en tur till ÖoB för köp av vaxduk. De små gillar att måla, men lilla M har lite svårt att hålla sig inom papperet och en del färg etsar sig fast i ekbordet. Så med en liten peng var detta åtgärdat och lilla M kunde måla så det stod härliga till =)

Ikväll blir det att krypa ner i sängen med datorn och en kopp the. Älsklingen är ute på middag med jobbet och då passar jag på att kolla på min favoritserie för tillfället- Vampire Diaries.  ( nördigt jag vet)

De sirliga detaljerna på kökssoffan var det jag föll för...
 Nu ska jag ta tag i kvällsbestyren. Vill bara få de små i säng så jag också kan krypa ner i sängen. Nu vill jag bli frisk!!



Inga kommentarer: