onsdag 6 februari 2013

Let´s face it...

Jag älskar det gamla, nötta och vita. Har mängder med bloggar som jag läser och personer jag följer på Instagram som har samma inredningstil som jag. Många är de som lyckas hålla sig till färgen vit med accenter i beige och grått.
Jag beundrar de, önskar så att jag också kunde det. Men på något sätt så blir det inte rofyllt med  bara de färgerna i vårt hem. Vi klickar helt enkelt inte.

Pasteller däremot, Oh darling!
Vi klickar fullständigt. Total och fullkomlig kärlek varje gång jag tar fram de i form av gardiner och kuddfodral. Oavsett vilket rum- it´s magic!

Så let´s face it, jag och vitt med inslag av pasteller- vi älskar varandra. Men bara vitt- oh no....

Så jag har slutat att kämpa emot. Jag får bara inse att något helvitt hem passar inte mig. Jag behöver små små klickar av dova pasteller omkring mig för att jag ska må bra. 

Med det sagt , här är vårt vardagsrum ( med inslag av pasteller...)





Kram Anna

Inga kommentarer: