måndag 3 september 2012

Höstmys

God kväll!

Har precis varvat ner efter dagens löpar runda. 6,6 km på 32 min blev det idag. Det innebär att jag kom under 5 min/ km!! Jag är mäkta nöjd.
Bortsett från kvällens snabba(?) löpning så har dagen gått i ett sakta mak. Jag är hemma med lilla M som är rejält förkyld och febrig. Termometern stannade på 40,4 i em men efter både Alvedon och Ipren så sover hon nu gott.
Hoppas på en någorlunda lugn natt men vi får väl se.../i>
Har precis tänt upp en massa ljus i vardagsrummet och ska nu sjunka ner i soffan med min nya bok- 50 shades of Grey. Har ni inte läst den redan så kan jag rekommendera den. Jag kan inte lägga den ifrån mig ..








Annars är det här en jobbig vecka. Min älskade morfar gick bort för drygt 2 veckor sedan och på torsdag är det dags för begravning. Så på onsdag morgon sätter jag mig i bilen och kör 50 mil upp till Dalarna. Blir en blixtvisit denna ggn då jag måste ner till Gbg igen på fre.

Ha en fortsatt skön måndagskväll!



Mrs K

Inga kommentarer: