torsdag 23 augusti 2012

Have you missed me???

Hejsan!!!

Efter en lång, ovillig men ack så välbehövlig bloggpaus så är jag nu tillbaka med nya friska tag!! 
Hoppas så att ni är några som har saknat mig och kan förlåta mig för min långa frånvaro..
Det har varit en lång och ganska tung vår och framförallt försommar. Problem på jobbet sög all kraft från mig och jag valde att ta en paus från omvärlden. 

Pratade med min allra käraste vän för någon vecka sedan och bad om ursäkt för att jag inte hört av mig på så länge. Hennes svar; " Jag vet att när du har det jobbigt och inte mår bra, att du drar dig undan... Det gör inget."
Jag älskar dig så, käraste N!

Trots en välbehövlig paus så har det inte stått stilla på inredningsfronten här hemma... Det gröna och rosa i vardagsrummet byttes mot vitt och blått....


 Nu när hösten har börjat sitt intåg har jag valt att inreda i lite lila toner- färgen ser ut lite som blåbärsmjölk... Nytt från Nyblom & Kollén...





Ni som är lite uppmärksamma kanske ser att något är annorlunda på bilderna. Vad, ska jag berätta om imorgon!

Nu ska jag ta mig en stor kopp the med honung och en alvedon . Jag har hamnat i klorna på en hemsk influensa liknande förkylning med feber och värk i kroppen... Skulle börjat jobba denna veckan men det får vänta till på måndag.. Det här vill jag inte ha omstart på..

Inga kommentarer: