onsdag 18 april 2012

Vårfräscht vardagsrum

                                                 Vardagsrummet sett från hallen

 Ägnade, som tidigare nämnt, söndagen åt att fixa i ordning och ge hemmet lite vårkänsla efter vintern.
De nya kuddarna från Nyblom & Kolle´n fick sin plats i soffan, den nya duken kom på plats på rottingkistan och jag bytte gardiner- mina gamla favvosar från Svanefors fick komma fram ur linneskåpet.


Mitt gamla fönster fick lämna sin plats i köket och flytta in bredvid stegen i tv-hörnan. Blev också bra tycker jag. Nu syns det lite bättre att jag klätt baksidan av fönstret med vit spets.
Jag fullkomligt älskar pasteller, framförallt ljusrosa. Det är en färg som jag ständigt återkommer till när det blir vår. 


De nya kuddarna. De hade 3 för 2 hos Nyblom & Kolle´ns så jag köpte två rosa och en blå för 140 kr..Helt OK!


Nu ska jag passa på att träna när lillfian sover. Sen blir det jobb!


Må så gott!!

Inga kommentarer: