söndag 15 april 2012

I´m in love!!

Regnet strilade ner igår morse och dagens planer med Cross körning ställdes snabbt in. Helt plötsligt fick vi en chans att umgås hela familjen och jag behövde inte vara gräsänka ett par timmar.
Efter en halvtimmes dividerande om vad vi ville göra så kom kom jag på att Stora Holms Säteri har ju öppet på lördagar. Sagt och gjort, efter lunch stuvade vi in två av tre barn i bilen och styrde bilen ut på Norrleden mot Stora Holm.

Det är nog bland det bästa jag någonsin gjort! Vilken underbar oas bar 10 min med bil från där vi bor. Små mysiga butiker, bla Nyblom & Kolle´n outlet ( rek varmt!! Hela vårkollektionen till kraftigt rabatterade priser), bageri, café osv...




                                    Vi fikade i ett jättemysiga trädgårdshuset...

                                             Inne i supermysiga Butik Stora Holm....

                           Jag shoppade loss inne på Nyblom & Kolle´ns Outlet...

 
Vad jag köpte ska jag försöka fota imorgon. Idag har jag fixat och pysslat hela dagen här hemma. Min inspiration återvände bara så där efter några veckors torka.. UNDERBART!!!

Vill också passa på att TACKA för alla era söta kommentarer om min lilla morfar!! Kan berätta att han är mycket bättre och det är väl som min mamma sa- han reste sig igen!! Fantastiskt!!

Inga kommentarer: