torsdag 26 april 2012

En galen vecka!

                                                              MYYS på hög nivå!!

 Det känns i kroppen att det är torsdag idag, tycker jag. Mycket jobb och en del träning gör sitt till, sen verkar kroppen äntligen fattat att den tränat sisådär 18/25 timmar i helgen...
Ändå lyckades jag sänka min minut tid med 20 sek(!) på löpningen i tisdags. Yey!!

Här hemma har det inte blivit mycket gjort. Plockade bort barnens klädhängare i hallen igår. Kläderna hamnar ändå inte där utan på golvet. Drog fram byrån och ställde den närmare skostället istället och det blev faktiskt mycket bättre.

Nu har jag äntligen hittat en plats för den där hyllan jag fyndade på Ikea och målade om. Ska se om inte min man kan hjälpa mig att sätta upp den imorn när vi är lediga tillsammans..

Nu blir det jobb ett par timmar men ikväll ska jag o min älskade man mysa till det med vin och kräftor. Mums!!

Ha det gott!



Inga kommentarer: